1.НИВО
1.питање
Песма се зове "Ниси манекен на модној писти".
Тема песме је да дете није хтело да купује свој прибор за сколу . Идеја песме је да дете не дозволи другима да обављају његове потребе уместо њега.
Дужност: Сам обављај своје птребе и не дозволи другима да раде уместо тебе.
Дужност: Сам обављај своје птребе и не дозволи другима да раде уместо тебе.
2.НИВО
1.питање
Прочитала сам песму "Ниси манекен на модној писти". Она говори о вежбању својих особина и вештина јер нас учи да будемо самостални.
- Басна "Лењи хрчак,трешња и дрозд".
- Басна "Како медвед замишља слободу".
- Песма "Ниси манекен на модној писти".
2. питање
Највише се у књизи говори о раду на себи. Мени је најзанимљивије и најкорисније ословљавање и култура говорења јер је важно је да се лепо изражавамо са што више речи, лепих и поучних. Треба да радим код себе на читању како бих имала богатији речник . Користим исте речи, желела бих да се то промени у будућности .
3.НИВО
1.питање
Сви у школи треба да се културно понашамо. Треба да поштујемо и слушамо наше учитеље и наставнике. Заједничком сарадњом моћи ћемо да савладамо све задатке.
У школи могу да видим како неки ученици цртају по зидовима, по шолским клупама, неки се опет користе ружне речи и псовке, ругају се својим другарима...
Једна описана ситуација у школи
Сви у школи треба да се културно понашамо. Треба да поштујемо и слушамо наше учитеље и наставнике. Заједничком сарадњом моћи ћемо да савладамо све задатке.
У школи могу да видим како неки ученици цртају по зидовима, по шолским клупама, неки се опет користе ружне речи и псовке, ругају се својим другарима...
Једна описана ситуација у школи
Свакога дана девојчица је долазила весела у школу. Она није могла да изговара правилно неке гласове. Њени другари су јој се смејали због тога. Њено расположење се брзо променило. Била је тужна. Схватила је да све може да промени ако буде упорна и вежбала је гласове које не уме правилно да изговара. Њени родитељи су јој помогли у томе. Убрзо је успела да научи правилно да изговара све гласове. Девојчица је била срећна. Поново јој се вратио осмех на лице.
Наравоученије:
Наравоученије:
Увек треба да помогнемо својим другарима када имају неки проблем, да заједничким снагама га решимо а не да се ругамо једни другима.
Миш и тигар
Кућни ред
Ходником шетај без галаме,
а у учионици буди без мане.
Поштуј своје другаре и
буди пристојан,
сви те гледају са стране.
Јави се директору школе,
тебе ће сви да воле .
тебе ће сви да воле .
Драга Јована, у 1. нивоу си одговорила на питања тачно. Међутим, на питања треба да одговараш пуним одговором као што си то учинила у прве две реченице. у Осталим се не види на шта одговараш. Када будеш поправљала потруди се да уочиш правописне и словне грешке па их исправи.
ОдговориИзбришиПоправила сам 1. ниво.
ИзбришиЈована, добро је сада, добила си први, жути беџ за 1. ниво.
ИзбришиДрага Јована, друго питање у 2. нивоу си тачно написала, али би било добро да си мало боље и више образложила свој избор. Прво питање у 2. нивоу треба да довршиш као што си започела.
ОдговориИзбришиДрага Јована, набројала си прочитано у 1. питању 2. нивоа, и бавела да се укод свих говори о вежбању особина и вештина. У 2. питању си одабрала бонтон тему коју би да развијаш код себе и конкретно и спонтано то објаснила, као и како ћеш то постићи. Зато си заслужила два плава беџа.
ИзбришиДрага Јована, у питањима 3. нивоа пусти своју машту на вољу, али користи оно што знаш о песми и басни. Не мораш писати обоје, изабери. Пази да ти песма има ритам и да се не сведе на пар стихова.
ОдговориИзбришиБасна је прича о животињама које имају људске особине, па не може јунак бити девојчица, него одабери неку животињицу. Басна обично има више од једног јунака. Могла си да приметиш да су све басне кратке и да су написане махом кроз дијалог, јер је тако занимљивије и ефектније. Тај дијалог се води само о једној ситуацији, а не пише се шта је било рпе и псоле дијалога. То се мора видети из саме те ситуације. Ти си написала обичан састав о једној девојчици а почетак личи на бајку, али није ни бајка јер је у причи коју си написала све могуће.
Добро је и корисно ако ти одрасли (родитељи, старија браћа и сестре) дају подршку, помажу да се снађаш технички или ти укажу на правописне и словне грешке. Пази да ти не помажу више од тога јер си ти као дете сигурно креативнија од одраслих и старијих, само се опусти и следи савете.